Laatste voorbereidingen - Reisverslag uit Bilthoven, Nederland van Renée Sjamaar - WaarBenJij.nu Laatste voorbereidingen - Reisverslag uit Bilthoven, Nederland van Renée Sjamaar - WaarBenJij.nu

Laatste voorbereidingen

Door: reneesjam13

Blijf op de hoogte en volg Renée

30 Januari 2012 | Nederland, Bilthoven

Wat een gek idee dat ik over twee dagen gewoon in een ander land zit.
De tijd is zo snel gegaan!

Vorige week dinsdag nam ik afscheid op mijn stageplek. Al die kinderen bleven maar zeggen juf Renée kom je nog terug? Ik ga je missen.
Ik vond het maar raar om daar weg te gaan en te weten dat ik volgende week niet meer terug zou komen. De kinderen gingen mij allemaal uitzwaaien hebben belooft om woensdag om half 11 te gaan zwaaien naar alle vliegtuigen in de lucht, hopen dat ik daar ergens in zit.

Donderdag moest ik gewoon nog een tentamen maken op school. Ik kon mij toe nog helemaal niet bedenken dat ik geen periode 3 op school zou hebben. Vrijdag nam ik afscheid van alle klasgenootjes op school.
Iedereen allemaal goed je best doen in periode 3!;). Voor je het weet is de Nerd weer terug...

Vrijdag ging ik heerlijk met mijn lieve vriendinnetjes uit eten.. Ze deden de laatste tijd al wat geheimzinnig en ik vertrouwde het niet.. Na heerlijk gegeten en het restaurant op stelten gezet te hebben gingen we terug naar Bilthoven.

Toen ik thuis aankwam was het helemaal donker, ik deed de deur open en liep naar binnen.
Opeens: SUPRISE!!!!!!!!!!!!!!
Daar stond al mijn familie en lieve vrienden.
Mijn eerste reactie was ook: Jullie zijn gek!
Ik heb een super afscheid suprise party gehad! Nog heerlijk gek gedaan met iedereen, veel geknuffeld maar ook gehuilt!

Langzamerhand ben ik al mijn kleren en andere spulletjes aan het klaarleggen.. Wat moet je allemaal meenemen voor 3 maanden! Het lijkt wel of ik 6 maanden weg ga! Misschien moet ik toch nog maar even een keertje kijken of ik wel echt alles nodig heb!(A).

Nog maar 2 dagen en mijn avontuur gaat beginnen!

Jullie kunnen mij gewoon blijven mailen, smsen, skypen!
Iedereen die skype heeft en mij wilt spreken, mijn naam is: Renee Sjamaar.

Nou lieverdjes tot over 3 maanden!

xxxxx




  • 30 Januari 2012 - 12:55

    Ciska Klein Middelin:

    Dag Renee,

    via deze weg wens ik je super veel succes en plezier!

    ga er van genieten en zet hem op!

    Dit wordt een ervaring om nooit te vergeten.

    groetjes ciska

  • 30 Januari 2012 - 14:43

    Marissa:

    Nu nog even genieten van alle lieve mensen om je heen. :) dikke knuffel

  • 30 Januari 2012 - 18:31

    Bianca:

    lieverd we gaan je volgen wat fijn dat je ons ook laat mee genieten van deze onvergetelijke ervaring. xxx je tante

  • 30 Januari 2012 - 18:35

    Mama En Papa:

    Hoi lieverd!!!
    Deze reis wordt vast en zeker een geweldige ervaring voor je!!
    Geniet van de komende drie maanden en vertel ons alle mooie verhalen als je weer thuis bent.
    We zijn ongelofelijk trots op je!!!
    Dikke knuffel van ons allebei! xxxx

  • 31 Januari 2012 - 08:24

    Evert En Else:

    Lieve Renée,
    Vanuit ons vakantieadres wilen we je nog een fantastisch verblijf in Kenia toewensen. Als wij weer thuis zijn zit jij daar al. Hier wordt het steeds kouder, maar daar heb jij straks geen last van. we blijven je volgen en natuurlijk reacties geven. Maak er wat moois van.
    Liefs Evert en Else

  • 31 Januari 2012 - 23:16

    Else:

    Je laatste nachtje in Bilthoven en dan 3 maanden onder een klamboe. We wensen je een fijne vlucht en een goede ontvangst daar in kenia. Wat zal het stil zijn op de Parklaan ha ha liefs Else

  • 01 Februari 2012 - 19:19

    Babs:

    gek idee dat je nu hoog boven de oceaan vliegt!! Hopelijk heb je een goede vlucht en niet teveel gehuild om de kaartjes etc ;-)
    Veel plezier bij de introdagen!
    Ik mis je nu al!
    Kus Zus

  • 01 Februari 2012 - 19:32

    Je Vader:

    Lieve schat,

    Het is nu al leeg in huis, terwijl je net vertrokken ben. Eindelijk rust, ha,ha. Wat stoer he. Hopelijk heb je een goede vlucht gehad en is de eerste kennismaking met Kenya en het project top. Zijn er veel tranen gekomen bij het lezen van de kaarten en het fotoboek?
    Je ziet maar weer wat voor een bijzonder mens je bent. Lieverd we willen graag je alles horen, hou ons op de hoogte. We love you! Knuffel en kusjes pa en ma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Renée

Actief sinds 14 Dec. 2011
Verslag gelezen: 423
Totaal aantal bezoekers 42603

Voorgaande reizen:

01 Februari 2012 - 02 Mei 2012

Stage lopen in Kenia!

Landen bezocht: